فروشگاه آلما، یک فروشگاه اینترنتی است و شما کالاهای مورد نظر خود را آنلاین انتخاب و خرید می کنید. البته در مرحله نهایی کردن خرید و هماهنگی ارسال میتوانید با مشاورین فروش و کارشناسان ما صحبت کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید. با این وجود، اگر به هر دلیلی از خرید خود راضی نبودید، می توانید طبق شرایط مشخص شده، کالای خریداری شده را تا ۷ روز به ما برگردانید. در هر حال، ما تضمین میکنیم که رضایت شما را به دست بیاوریم.

در چه صورتی می‌توانم کالای خود را مرجوع کنم؟ هزینه ها برعهده کیست؟

  • اگر کالایی را خریداری نمودید و هنگام دریافت متوجه اشکالی در آن شدید، چنان که در گرگان باشید، میتوانید کالا را همان زمان به پیک برگردانید. اما اگر بعد از دریافت، متوجه شدید که کالا مشکلی دارد، یا این که در شهری به غیر از گرگان سکونت دارید و از طریق پست یا تیپاکس کالای خود را دریافت می کنید، در اولین فرصت با آلما تماس بگیرید یا به شماره پشتیبانی با پیامک اطلاع دهید و اعلام کنید که کالای دریافتی چه مشکلی داشته است. همکاران ما شما را راهنمایی میکنند تا کالا را به شرکت برگردانید تا کارشناسان آن را بررسی کنند. در صورتی که کارشناسان وجود اشکال در کالا را تایید کنند، تمامی هزینه ها، اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال برای شما و هزینه بازگرداندن کالا به دفتر، به شما برگردانده می شود.
  • اگر کالایی را دریافت کردید و کالا همانی که در سایت سفارش داده بودید نبود، مثلا به هر دلیلی در فرایند ثبت سفارش یا ارسال اشتباهی رخ داده بود و کالای اشتباه یا با رنگ و سایزی به غیر از آنچه شما خریداری کرده بودید به دستتان رسید، اگر در گرگان هستید همان موقع کالا را به پیک بازگردانید. اما اگر بعد متوجه شدید یا این که در شهری به غیر از گرگان هستید، بدون این که کالا را از بسته بندی خود خارج کنید یا هر تغییری در آن بدهید، مثلا بدون این که درب آن را باز کنید یا بدون این که از آن استفاده کنید، با ما تماس بگیرید و کالا را دقیقا همانگونه که دریافت کردید برای ما ارسال کنید. به دلیل ضمانت تطابق کالا با سایت، تیم آلما کالا را برای شما تعویض کرده و دوباره ارسال می کند. حتما دقت دارید که در این موارد، کالا باید از بسته بندی خود خارج نشده باشد و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده باشد.
  • اما اگر کالایی را دریافت کردید و به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، میتوانید بدون این که هیچ تغییری در بسته بندی اصلی بسته ایجاد کنید، بدون این که درب آن را باز کنید یا این که از آن استفاده کنید، کالا را برگردانید. البته در این حالت چون کالا سالم بوده، و نیز با خرید شما از سایت تطابق دارد و هیچ خطایی از جانب فروشگاه آلما صورت نگرفته، هزینه ارسال و هزینه بازگرداندن کالا برعهده خودتان خواهد بود و فروشگاه آلما هزینه خود کالا را به شما بازمی گرداند.

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گروه آلما جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.  اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
  • اگر ساکن گرگان هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با گروه آلما تماس بگیرید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.